Сторінки

пʼятницю, 30 листопада 2012 р.

ЗВЕРНЕННЯ ОДИН ДО ОДНОГО ЄВРЕЯ І УКРАЇНСЬКОГО НАЦІОНАЛІСТА

Прокинувшись рано вранці, я, толерантна до любої нації, український націоналіст, в себе на стіні в новинах  у Фейсбуку побачив наступне звернення одного з друзів. Звертався він до всіх, хто записан у нього в друзі і отже до мене також.
Не знаю. чим визвана недовіра до тих, кого заносиш у список друзів, може йому від друзів багато перепало вислухати, проте звернення є і від того нікуди не подітись.
"Олег Гехтман
Я не просто поддерживаю заявление Евгения Гендина, но и сам прошу и требую придерживаться гуманного, человеческого, толерантного отношения и в конце концов норм культуры и этикета ко мне, к людям моей национальности и ко всему еврейскому народу. И заметьте я говорю о народе, а не всяких там коломойских, пинчуках, кернесах и им подобным....."

Пробачте моє невігластво, але я пропустив звернення Гендіна і не маю і найменшого поняття про що ідеться, але згадка за народ, змусила таки задуматись і про народ. точніше наші народи...

От і прийшлось звернутись з наступним.

"Огласіть весь список осіб вашої національності. від яких ви відхрещуєтесь, хочеться щоб це виходило від вас, а не від українських націоналістів. Подивіться уважно і пригадайте. як тільки українські націоналісти починають засуджувати людей, що нищать українське, що грабують Україну або, що погано вдгукуються про неї, як піднімається хай у ЗМІ, що належать перерахованим вами вище особам, про антисемітизм. Коли ціла держава, що заселена в більшості своїй і має уряд лише цієї національності , що постраждав сам від геноциду і в той же час не визнає голодомору геноцидом, то як це пояснити. Чи не запишете ви тим самим до вашого переліку і державу Ізраїль?"

Немає коментарів:

Дописати коментар