Сторінки

неділю, 18 вересня 2011 р.

Тайни потрапляння у Верховну Раду України розкриваються (витоки).

Недавно оприлюднено одне інтерв'ю народного депутата Лесі Оробець (партія в яких перебувала: Наша Україна Народна Самооборона, Єдиний Центр, Фронт Змін- це лише тільки за одну каденцію від 2007 року) , про те як вона потрапила у Верховну Раду України.



Перші слова про себе , почуті мною, настільки мене вразили, що вирішив написати відгук на це під постом у Фейсбуці, там це відео виклала Наталя Фігель, для обговорення, я так зрозумів.


Ось що я написав: "Якщо уважно проаналізувати те що вона сказала і не пропускати ні крихти з того, то можна зрозуміти всю сутність української політики. Ви тільки вдумайтесь,на роздуми
над тим бути депутатом чи ні від НУНС дали лише 15 хв.! Ось така вона політика. Людину, яка не думала взагалі цим займатис, не має ні політичного досвіду немає практичного досвіду у роботі політика, НУНС бюере у депутати, бо таким легше маніпулювати. Але вона не сказала, хто то їй запропонував! Чи то якийсь олігарх. щоб прикрити собі тили? Чи то керівник партії? А чи була вона взагалі членом тієї партії? Народу, як бідлу ставлять, нехай, в даному випадку освіченого юриста, але невігласа у партійній роботі! Дякуємо що не рекетира..."

Не побачив реакції. Тут воно , це повідомлення продублювали у декількох спільнотах Фейсбуку, то я під кожним продублював своє бачення цього відео. Це подіяло і Наталка Фігель почала зі мою обговорювати постать та те про що у відео йшла мова.



Зоя Загородня Як відомо, що хтось чи щось відпочиває на дітях геніїв... Прикро, що ця красива молода жінка, донька принципового політика й справжнього патріота така непослідовна... Ще не так давно, за кілька днів до своїх пологів вона в такому "стані" вилазила (саме так!) на трибуну й волала, що "рожатиме разом з ЄЦом..."

Oleg Chernenko В плані геніальності, може вона і геній, гадаю що умніша за мене разів в 10, а політична аморфність зруйнувала все гарне враження від тої красивої та розумної дівчини. Пробачте за некоректність




Oleg Chernenko Я кажу про те ким вона була до попадання у ВРУ , саме базуючись на її розповіді І таких як вона ще багато у ВРУ. Просто нам повезло, що вона має юридичну освіту, але там всовували і масажистів і водіїв персональних. про що неодноразово розповідалось у ЗМІ. Я за те. щоб там були юристи, але юристи з чіткими політичними поглядами.ю бо аморфні, легко транспортуються з одної сили до іншої.



Oleg Chernenko

Юриста могли взяти і консультантом, а політик мав бути політиком до попадання у ВРУ


Oleg Chernenko

Проти Лесі Оробець персонально я нічого не маю, я маю проти системи. яка приводить у політику людей які політикою не цікавились і до того не мали ніякої ідеологічної основи



Я не маю. її особисто. Те що вона у ФЗ я не знав



Oleg Chernenko

Але її непідготовленість як політика проявилась у тому що вона , як багато інших від НУНС, сили Ющенка не настояли на включенні у коаліцію Плюща, приведенного ними до ВРУ, це дало підстави породити "тушки" а далі пішло поїхало. по суті вона винна у руйнуванні коаліції

Я не люблю весь НУНС саме за це


Oleg Chernenko

Ми, наша сила підтримувала НУНС на виборах. агітували за них. а вони зрадили Україну з перших же кроків, створення коаліції


Oleg Chernenko

Я ж сказав що не люблю нікого з НУНС з ВРУ бо вони зруйнували здобутки революції



Oleg Chernenko

Я люблю патріотів України , не на словах , а на ділі, таких у ВРУ одиниці



Подобається в цьому плані Шкіль без привэязки до сили



Oleg Chernenko

я кажду про людину, достойну, а не про силу, я ж писав вище


Oleg Chernenko

Я ж вам не про дівчину, а принцип відбору

Дівчина вона гарна, і достойна. хто спорить.

Юридично підкована

Oleg Chernenko

Я за юристів у ВРУ, за юристів-політиків, ідеологічно підкованих, а якщо вся ідея визріває після потрапляння до ВРУ, то невідомо, яка ідея ним там заволодіє,

Ще є Томенко.


Oleg Chernenko

Поважаю його за пропаганду України, її краси та історії


Oleg Chernenko

Сила Яценюка, це позор України.


Oleg Chernenko

Нахабне використовування всіх можливостей , для піару своєї сили, я побачив на власні очі під час протестів проти закриття лікарень у Дніпрі


Oleg Chernenko

Піар може бути



Oleg Chernenko

Добра людина не прослуховує своїх соратників

Я не дорозповів про Фронт Змін.


...
Oleg Chernenko

Докази мабуть мали. ті що писали про Тимошенко та Ющенко у 2005 році. Та і взагалі, коли були домовленості чому він роздумував кого призначати 30 днів майже


Oleg Chernenko

Я на президенти не мічу і в депутати теж

Ми трохи різні зі Свободою.


Oleg Chernenko

Мені не подобаються бізнесмени, що рвуться для збагачення ще більшого у владу


Oleg Chernenko

Я рад за Яценюка, що до нього потрапив спеціаліст і вже визнаний політик

але інші у Яценюка, темні конячки

Я не кажу про неї. що вона зараз ненормальна, чи не ідеологічна

про зараз мова у моєму дописі не йшла



Oleg Chernenko

невіглас - на момент потраплянні до влади ВРУ



Таке вийшло спілкування, про політика з ВРУ.
Звісно вона професіонал, там всі стають професіоналами, після потрапляння, бо є така професія "Родіну защіщать". Але професіональний політик має бути відповідальним перед виборцями, якщо за політика не голосували персонально, а голосували за силу партійну, з визначеними критеріями на які саме і орієнтується народ, то яким би ти не був у списку 1 чи 80-тим, то маєш дотримуватись тих обіцянок, яка давала ця сила , агітуючи за себе, і маєш виконувати рішення цієї сили, а не нищити її розбиваючси на декілька , тим самим знищуючи того, хто привів тебе у владу. і саме головне, руйнуючи надії народу за тебе проголосувавшого, та агітувавшого, як єдине ціле у всій цій силі.

Навів тільки свої відповіді...

Немає коментарів:

Дописати коментар