Сторінки

середу, 27 листопада 2013 р.

ВІЛКУЛ "ДЛЯ ЧАЙНИКІВ"

Вілкул наказав іти в Facebook і лайкати його записи (документ)



Вочевидь, Віце-прем'єр-міністр Олександр Вілкул остаточно розчарувався у своїх піарників з «InfoPoint», які, по всій видимості, так і не змогли забезпечити йому народної любові в достатньому обсязі. Тому Олександр Юрійович, широко відомий у вузьких колах як молодий і ефективний, вирішив взяти питання під особистий контроль. Як будь-який поважаючий себе менеджер, а саме так Вілкул позиціонував себе останні кілька років, першою справою він придумав критерій оцінки любові народної, яку , як відомо, не зважити і не порахувати.

Виявилося, що ще й як порахувати. А саме за кількістю «лайків» в соціальній мережі Facebook. Тому Вілкул наказав іти в Facebook і любити його для початку там. Але Олександр Юрійович командний гравець, тому наказав любити не тільки себе, а й Президента з його партією. До речі, наказав для початку партійний працівникам Дніпропетровського обласного осередку Партії регіонів.

Дніпропетровський журналіст Андрій Богатирьов опублікував на своїй сторінці на Facebook лист за підписом Віце-прем'єра, а так само покрокову інструкцію для чайників, як зареєструватися в соціальній мережі і висловити свою любов все, хто це заслуговує.

У листі зазначено, що відповідне рішення було прийняте Радою Дніпропетровської обласної парторганізації : «Відповідно до рішення Ради ДОО ПР від 16.11.2013 про необхідність реєстрації та підписки партійних працівників і активістів, депутатів усіх рівнів, працівників агітаційно-пропагандистської мережі, старших на виборчих дільницях, членів організації «Молоді регіони», лідерів громадської думки і т. д. на сторінки Facebook, направляємо «Покрокову інструкцію роботи в соціальних мережах».

Сама інструкція вельми показова. Прочитавши її, можна припустити, що більшість тих, хто вже скоро заполонить Facebook, Інтернет бачили в кращих випадках по телевізору. Тому інструкція написана максимально просто і деталізовано. Для початку пропонується завести собі електронну пошту на сервісі Gmail. Потім вже почати реєстрацію на Facebook.

При цьому, презентація зроблена дуже неякісно і непрофесійно, що може свідчити про те, що готували її там же, де і лист, не привертаючи профільних фахівців. Зате в ній зазначено як потрібно « лайкать » сторіночку Олександра Вілкула.

Правда, автор презентації вже під кінець роботи забув, для кого він це робить або ж просто вирішив продемонструвати своєму керівництву, що він теж в тренді і знає іноземні слова. Тому люди, які ще 10 хвилин тому не вміли зареєструвати собі поштову скриньку, повинні « створювати меседжі у себе на сторінці».

Наостанок дається список «пабліків», обов'язкових до передплати. Серед них паблік Адміністрації Президента, паблік Олександра Вілкула та Партії регіонів і ще кілька сторінок.

Закінчується презентація скриншотами зовнішнього вигляду вищезгаданих сторінок, мабуть щоб новонавернені жителі соціальної мережі бува не переплутали сторінку з паблік конкурентів.

Виходячи з усього вище перерахованого можна припустити, що вже найближчим часом український сегмент соціальної мережі заполонять тисячі новонавернених регіоналів, які, не розуміючи суті інтернет комунікацій в соціальних мережах, з піною у рота будуть спамити, флудить і намагатися довести істинність своїх переконань.




Автор: 

Іван МУРАХА

http://www.dniprograd.org/ua/news/politics/17103

Немає коментарів:

Дописати коментар