Сторінки

четвер, 27 грудня 2012 р.

Справжні ЦИФРИ «ГОЛОКОСТУ»


 
   Початок міфу про «голокост», тобто про «шість мільйонів євреїв», отруєних отруйними газами під час Другої світової війни в німецьких «таборах смерті» і спалених у крематоріях, було покладено, по-видимому, сполученням радянської Надзвичайної державної комісії з встановлення і розслідування злодіянь німецько-фашистських загарбників у травні 1945 року. Те, що це повідомлення було свідомою брехнею, з'ясується лише з настанням горбачовської «гласності»: із захоплених у квітні 1945 р. Радянською армією архівів німецьких концтаборів радянське командування в той момент знало, що з 1935 по 1945 рр.. у всіх німецьких концтаборах померло ПО ВСІХ ПРИЧИН 403,713 ув'язнених. Крім радянського командування про це також знали різні єврейські дослідники, так як ніхто крім них до цих документів не допускався. Але міф про «голокост» був настільки вигідний і для радянського командування і для єврейських дослідників, що він свято зберігався в таємниці майже 50 років.

   Цьому присвячена невелика (115 стр). Брошура англійського історика Вівіана Берда (Vivian Bird) з помітною назвою "Auschwitz: The Final Count", тобто «Аушвіц: остаточний підрахунок». Видавалася вона в січні 1999 р., У травні 2000 р. і (посмертно) в жовтні 2006 р.
   Нижче наводиться переклад авторського передмови до цієї брошурі, в якому наведені основні положення брошури. Саму брошуру англійською мовою можна замовити у видавництві за адресою: Barnes Review, Box 15877, Washington, DC 20003.

Аушвіц: остаточний підрахунок

   Аушвіц [Освенцім], сумно відомий концентраційний табір у Польщі, став синонімом періоду часу, який ми пам'ятаємо як «холокост». Протягом майже 50 років школярі всього світу вчили, що «З шести мільйонів євреїв, знищених нацистами, чотири мільйони цих невинних душ загинули в газових камерах Аушвіца».
   Перша публічна заява про те, що в Аушвіці, як мінімум, загинуло 4 мільйони, з'явилося 7 травня 1945 У цей день агентство United Press повідомило, що «Російська [мається на увазі радянська. - Пер] Надзвичайна державна комісія офіційно заявила сьогодні, що більше чотирьох мільйонів громадян союзних держав були вбиті [в Аушвіці] ».. Головним джерелом цієї інформації став німецький комендант табору Рудольф Гесс, який зізнався в тому, що керував убивствами близько 4 мільйонів людей, що знаходяться в його розпорядженні в Аушвіці. Його визнання - отримане під тортурами - говорило: «Я особисто організував ... отруєння газами двох мільйонів чоловік в період від червня / липня 1941 до кінця 1943 р., коли я був там [комендантом] ».
   Однак після 1945 р. цифри жертв Аушвіца без кінця стрибали вгору і вниз і, врешті-решт, прийшли до цифри менше 100.000. Непогано ознайомитися з цією "грою цифр», починаючи з «високих» і закінчуючи «низькими».
   Отже, ось ці примітні спадні цифри жертв Аушвіца і джерела (в основному, слід зазначити, єврейські), які приводили їх.
   9.000.000 -. Французький документальний фільм 1955 р, «Ніч і туман», у якому виступали історики Анрі Мішель та Ольга Wormser-Migot. Цей фільм був показаний мільйонам школярів по всьому світу.
   8.000.000 - ці цифри наводяться 31 грудня 1945 французьким Бюро досліджень військових злочинів і французької Службою інформації про військові злочини.
   7.000.000 - наводиться в 1945 р. якимсь Рафаелем Фейгельсон і поширене французьким Бюро досліджень військових злочинів і французької Службою інформації про військові злочини.
   6.000.000 - ця цифра дається Tibere Kremer в передмові до книги 1951 «Доктор Аушвіца», написаної Міклош Nyiszli, який говорив, що він був доктором-євреєм, який працював в Аушвіці під керівництвом зловісного Йозеф Менгеле.
   5.000.000-5.500.000 - ці цифри наводяться в 1945 р. г-ном Бернардом Czardybon на суді над Рудольфа Гесса в Кракові.
   5.000.000 - ці цифри фігурують 20 квітня 1978 в французькій щоденній газеті "Le Monde". Ці ж цифри також даються 23 січня 1995 німецької щоденною газетою "Die Welt". Зверніть, однак, увагу на те, що до 1 вересня 1989 "Le Monde" знизив цю цифру до 1.422.000 (див. нижче).
   4.500.000 - у 1945 р. ці цифри дає Хенрік Мандельбаум на вищезгаданому суді над Рудольфом Гессом. Ці ж цифри наводяться і Stirling на трибуналі в 1945 р. в м. Lueneberg (? Нюрнберзі).
   4.000.000 - це найбільш «популярні» цифри, вперше опубліковані в радянському документі від 6 травня 1945 р, які були офіційно визнані на Нюрнберзькому військовому трибуналі .. Це також ті цифри, які у 1990 р. співробітники музею в Аушвіці оголосили помилковими (див. нижче).
   3.500.000 - ці цифри наводяться у виданні 1991 «Словник французької мови», а також паном Клодом Lanzamann в його передмові до книги "Три роки в газові камери Аушвіца», написаної Filip Muller.
   3.000.000 - ці цифри взяті з визнання Рудольфа Гесса, коменданта Аушвіца, який у стільки оцінив кількість вбитих в Аушвіці до кінця 1943 р. Ці ж цифри наводяться і в номері "Heritage" від 7 червня 1993 - Найбільш широко розповсюджуваного тижневика єврейської громади в Південній Каліфорнії, незважаючи на те, що за три роки до цього співробітники музею в Аушвіці знизили ці цифри до «мінімум 1.100.000 - 1.500.000 максимум» (див. нижче).
   2.500.000 - ці цифри є оцінкою, даною широко розпропагувати «свідком голокосту» Rudolf Vrba, коли він свідчив 16 липня 1961 на суді над колишнім есесівцем Адольф Ейхман в Єрусалимі.
   2.000.000-4.000.000 - ці цифри наводяться ізраїльським істориком Ієгуда Бауер в його книзі "Історія Голокосту", 1982 р. Однак до 1989 р. Bauer вирішив, що більш правильні цифри - 1.600.000 (див. нижче).
   2.000.000-3.000.000 - ці цифри наводяться у визнанні офіцера СС Perry Broad, коли він давав свідчення як свідок звинувачення на після-військовому суді над доктором Бруно Теш (див. репортаж William Lindsey про цей суд у даній брошурі).
   2.000.000-2.500.000 - ці цифри взяті з визнання в 1945 р. Д-р Фрідріх Entress, який був доктором в Аушвіці в 1942-43 рр..
   2.000.000 - ці цифри наводяться, як мінімум, трьома видатними істориками «голокосту», включаючи Леон Поляков (1951), "Урожай ненависті"; Джорджа Wellers (1973), «Жовта зірка в момент Vichy: Від Дрансі, щоб Освенцим ", Люсі Dawidowiz (1975)," Війна проти євреїв ».
   1.600.000 - це виправлені цифри 1989 ізраїльського історика Ієгуда Бауер його попередніх цифр жертв Аушвіца 1982 р., які він оцінював в 2.000.000-4.000.000. Bauer опублікував ці нові цифри в газеті "Jerusalem Post" 22 вересня 1989 Bauer підсумовував загальні протиріччя, що стосуються цих цифр, заявивши: «Більш високі цифри [жертв, загиблих в концентраційних таборах] були давним-давно спростовані, але ці відомості ще не стали надбанням широкої громадськості».
   1.500.000 - у 1995 р. ці цифри загиблих в Аушвіці стала «офіційними», будучи оголошеними польським президентом Лехом Валенса. Ці цифри були вписані на пам'ятнику в таборі Аушвіц-Біркенау, «замінивши», таким чином, попередні цифри 4.000.000, які були офіційно спростовані (і прибрані з пам'ятника) в 1990 р.
   1.471.595 - ці цифри наводяться істориком Джорджем Wellers в 1983 р, який (як вказувалося вище) у 1973 р.. стверджував, що загинуло 2.000.000. У своїх останніх розрахунках Wellers вирішив, що в цифрі 1.471.595, загиблих в Аушвіці, 1.352.980 були євреї.
   1.433.000 - ці цифри фігурують 1 вересня 1989 в французькій щоденній газеті "Le Monde", яка раніше, 20 квітня 1978 р., давала цифри 4.000.000.
   1.250.000 - ці цифри наводяться істориком Рауль Хілберг в його книзі "Знищення європейських євреїв" в 1985 р. Відповідно з твердженням Хілберг 1.000.000 в цій цифрі - євреї.
   1.100.000-1.500.000 - ця оцінка дається істориками Ісраель Гутман та Майкл Беренбаум в їх книзі 1984 "Анатомія табору смерті Освенцим" та куратором аушвіцкого музею д-р Францішек Piper в одній із глав книги авторів Гутман-Berenbaum. Доктор Piper якраз у 1990 р. і брав участь у спростуванні цифри в 4.000.000 і затвердження цифр в 1.500.000 у 1995 р. в офіційних заявах аушвіцкого музею.
   8 вересня 1998 пан Вальтер Рейх, колишній директор музею голокосту у Вашингтоні, зізнався в статті в газеті «Вашингтон пост», що цифри 4.000.000 є насправді помилковими. Рейх підтвердив, що цифри 1.100.000-1.500.000 є коректними і що більшість жертв були євреї.
   1.000.000 - у своїй книзі 1989 "Освенцим: Техніка й експлуатація газових камерах" Жан-Клод Прессак став першим істориком «голокосту» (останнім часом), що знизив число загиблих в Аушвіці до 1.000.000 - на три мільйони менше, ніж цифри 4.000.000, які всюди оголошувалися з кінця Другої світової війни. (Слід зазначити, однак, що вже в 1953 р. Кількість загиблих в Аушвіці, наведене Gerald Reitlinger, було нижче 1.000.000.) Висновку Pressac становлять особливий інтерес, тому що його книга була написана на замовлення Beate Кларсфельда з метою спростувати так званих «заперечувачів Голокосту» саме тому, що в багатьох випадках вони піддавали сумніву цифри загиблих в Аушвіці, які вказуються судовими істориками і «авторитетами голокосту».
   900,000 - 3 серпня 1990 нью-йоркська єврейська газета "Aufbau" знизила цифри жертв Аушвіца до 900,000.
   800.000-900.000 - ці цифри, наведені Джеральд Райтлінгер в його книзі 1953 "The Final Solution", набагато ближче до дійсності, ніж багато наступні заяви і знаменні тим, що зменшують число загиблих в Аушвіці з широко вживаних цифр 4.000.000 в момент видання цієї книги.
   775.000-800.000 - це виправлені цифри Жан-Клод Прессак, наведені ним в його книзі 1993 "Крематорії Освенціма: Mass Murder" з машини "і знижують називалися ним у 1989 році цифри загиблих 1.000.000. (На цей раз Pressac заявив, що серед цих загиблих 630,000 були «отруєні газами» євреї).
   630.000-710.000 - через рік (у 1994 р.) Pressac цифри були ще знижені в німецькому перекладі його дослідження голокосту французькою мовою 1993 Ці цифри знову значно менше цифр 1989 (Див. вище).
   73,137 - ці цифри - приголомшливі своїм різким зниженням у порівнянні з 4.000.000 - були вказані в репортажі від 3 березня 1991 в газеті "New York Times". Вони базувалася на документах німецьких концтаборів воєнного часу.
   Ця цифра включає 38,031 загиблих євреїв.
   Що стало з шістьма мільйонами?

 Документи, на підставі яких були отримані ці цифри, - повні, офіційні документи системи німецьких концтаборів воєнного часу - були захоплені Радянською армією в таборі Ораниенбург (недалеко від Берліна) в квітні 1945 р. До «гласності» доступ до цих документів, згідно російським джерелами, надавався тільки єврейським дослідникам з причин, які незабаром стануть очевидні.

Повна звітність

   Ці документи, повноту і автентичність яких ніхто не оспорює, стверджують, що загальне число всіх осіб, загиблих у всій системі німецьких таборів, укладених від її створення в 1935 р. до її краху в кінці 1944 і початку 1945 рр.., склало 403,713 чоловік.
   Повторюю: загальне число жертв в 403,713 чоловік всіх рас і віросповідань було офіційно зареєстровано як померлі (від усіх причин: тифу, старості, краснухи і т.д., а також страт) у всій системі німецьких таборів з числа ув'язнених протягом 10 років. З цих 403,713 чоловік 73,137 чоловік померли в Аушвіці, включаючи 38,031 єврея.
   Самі документи являють собою захоплюючий зразок прославленої «німецької діловитості» - але в той же час вони спростовують твердження про те, що концентраційні табори були машинами вбивств.
   Кожен місяць, без винятків, коменданти кожного табору і кожного табору-сателіта були зобов'язані надсилати акуратну звітність про своїх ув'язнених коменданту [всіх. - Пер] таборів генералу СС Richard глюки, штаб-квартира якого знаходилася в таборі Ораниенбург ..
   За цими документами дуже просто визначити число ув'язнених у кожному таборі в будь-який день, звідки вони були привезені, їх стать і оголошені їм покарання. Смертність також зазначалася в цих щомісячних звітах.
   Всім табірників присвоювалися номери по їхній приїзд в табір, і вони реєструвалися. Цей порядок дотримувався досить строго, так як пайки та одяг для ув'язнених грунтувалися на точних цифрах. У звітах також наводилися списки ув'язнених, які потрапили в табір протягом попередніх 30 днів, так само як і вибули з нагоди закінчення строку або переведених в інший табір системи.
   Залишаючи осторонь дані про інших таборах, цифри для досить великого аушвіцкого комплексу відображають кількість померлих ув'язнених, хто вони були і причину їх смерті - страта або з природної причини.

http://0kir.livejournal.com/16091.html

Немає коментарів:

Дописати коментар