Сторінки

пʼятницю, 4 січня 2013 р.

Колаборанти Росії та України(порівняння)


Російські колабораціоністські формування у Другій світовій війні

[+] Комітет визволення народів Росії
[+] Російська визвольна армія
1-а російська національна бригада СС «Дружина»
29-та гренадерська дивізія СС «РОНА» (1-ша російська)
30-та гренадерська дивізія СС (1-я білоруська)

30-та гренадерська дивізія СС (2-а російська)
Батальйон Муравйова
Вища німецька школа для російських офіцерів
Дивізія «Руссланд»
Добровольчий полк СС «Варяг»
Зелена армія особливого призначення
Народна бригада Камінського
Загін Миколи Козина
Російська допоміжна поліція
Російська громадянська допоміжна поліція
Російська національна народна армія
Російська визвольна народна армія
Російський корпус
Російський загін 9-ї армії вермахту
Служба порядку
Хіві
1-й Синьогорська Отаманський козачий полк
1-а козача дивізія (Третій рейх)
15-й козачий кавалерійський корпус СС
Козачий полк фон Безелагера
Козачий Стан
Козачий полк Кононова
Козачий полк Котулінского
Окремий козачий корпус (Третій рейх)
Козачий полк фон Рентельна
Козачий полк фон Юнгшульца

Українські

Батальйони «Нахтігаль» і «Роланд»
Охоронна поліція (шутцманшафт)
14-та гренадерська дивізія СС (1-а українська)
і кілька куренів УПА які співпрацювали в певні проміжки часу.

ГОЛОВНЕ НЕ ЦЕ.
ГОЛОВНЕ, ЩО В РОСІЇ НЕМАЄ жодного з військових формуваннь, якими вони пишаються, як визволителями від червоних комісарів і німецьких нацистів, водночас.
В Україні найбільше пишаються вояками УПА на чолі з Романом Шухевичем.

Це говорить про те, що російська нація знищена як така. "Совок" царює в мізках і у владі.







Русские коллаборационистские формирования во Второй мировой войне

[+] Комитет освобождения народов России 

[+] Русская освободительная армия
1-я русская национальная бригада СС «Дружина»
29-я гренадерская дивизия СС «РОНА» (1-я русская)
30-я гренадерская дивизия СС (1-я белорусская)
30-я гренадерская дивизия СС (2-я русская)
Батальон Муравьёва
Высшая немецкая школа для русских офицеров
Дивизия «Руссланд»
Добровольческий полк СС «Варяг»
Зеленая армия особого назначения
Народная бригада Каминского
Отряд Николая Козина
Русская вспомогательная полиция
Русская гражданская вспомогательная полиция
Русская национальная народная армия
Русская освободительная народная армия
Русский корпус
Русский отряд 9-й армии вермахта
Служба порядка
Хиви
1-й Синегорский Атаманский казачий полк
1-я казачья дивизия (Третий рейх)
15-й казачий кавалерийский корпус СС
Казачий полк фон Безелагера
Казачий Стан
Казачий полк Кононова
Казачий полк Котулинского
Отдельный казачий корпус (Третий рейх)
Казачий полк фон Рентельна
Казачий полк фон Юнгшульца

Украинские

Батальоны «Нахтигаль» и «Роланд»
Охранная полиция (шутцманшафт)
14-я гренадерская дивизия СС (1-я украинская)
и несколько куреней УПА которые сотрудничали в определённые промежутки времени.



ГЛАВНОЕ НЕ ЭТО.
ГЛАВНОЕ, ЧТО В РОССИИ НЕТ ни одного из  воинских формированиях, которыми они гордятся, как освободителями от красных комиссаров и немецких нацистов, одновременно..
В Украине больше всего гордятся воинами УПА во главе с Романом Шухевичем.
Это говорит о том, что русская нация уничтожена как таковая. "Совок" царствует в мозгах и во власти.

Немає коментарів:

Дописати коментар