Сторінки

вівторок, 10 січня 2012 р.

Герман негативно оцінила українські в'язниці


Герман про непритомність Тимошенко: Я теж втрачала свідомість, і нічого
Радник президента Віктора ЯнуковичаГанна Герман порадила ув'язненій Юлії Тимошенко спокійніше ставитись до свого перебування за колючим дротом.
Про це політик заявила в ефірі "5 каналу", коментуючи останні події навколо здоров'я екс-прем'єр-міністра.
"Жінки у нашому віці втрачають свідомість. Я сама втрачала її у прямому ефірі одного з каналів. Так буває. І після цього теж лікарі казали, що зі мною все в порядку", - зазначила Герман.
Вона запевнила, що їй дуже шкода, що Тимошенко втратила свідомість у в'язниці.
"На жаль, в'язниця – не курорт. В'язниця є в'язниця. Там умови є суворі. Часом для жінки вони не прийнятні. Мені дуже шкода, що жінки мусять відбувати покарання у в'язниці, але закон є закон", - наголосила радник Януковича.
Герман заявила, що бажає здоров'я Тимошенко і надання їй своєчасної допомоги.
"Вона повинна спокійніше до всього ставитись і сприймати в'язницю як в'язницю. Тюрма – це не Баден-Баден, вона не десь у Празі чи іншій світовій столиці", - резюмувала Герман.



http://gazeta.ua/articles/politics/_german-pro-nepritomnist-timoshenko-ya-tezh-vtrachala-svidomist-i-nichogo/417457

В одному Герман права нашим буцегарням ще далеко до європейських 


в'язниць. Так


 ляпаючи свом язиком вона здала всю цю службу з тельбухами...











www.youtube.com 
Тимошенко без сознания, ее защитники -- с синяками. Сегодня продолжилось противостояние вокруг Качановской колонии, где находится экс-премьер. Сторонники зак...

Немає коментарів:

Дописати коментар