Сторінки

вівторок, 17 липня 2012 р.

Свобода слова в Криму під забороною


У Сімферополі з радіоефіру Державної телерадіокомпанії «Крим» зняли репортаж про забороненої акції на захист української мови. Замість неї жителі півострова 30 хвилин слухали новини сільгосппідприємств.
- Авторська програма «Два кольори» повинна була вийти в п'ятницю о восьмій вечора. У цей день мені повідомили, що вона не вийде, - розповідає ведуча 63-річна Алла Петрова. - Мої начальники назвали такі причини: я дала сценарний план звукорежисеру для монтажу, але не дала його на підпис. Потім були претензії звукорежисера, що там поганий звук. Але це ж мітинг, там вулиця, мегафони, все розмовляли. А потім керівництво сказало, що я у своїй програмі вирішила зняти Могильова (Анатолій Могильов, екс-міністр внутрішніх справ, голова Ради міністрів Криму -. «ГПУ»). Я пояснила, що такого не було. А вони кажуть: «Виступаючі його згадують. Програма агресивна й нетолерантності ».

Алла Петрова написала заяву про звільнення. До цього вона вела п'ять програм на радіо - все українською мовою - зокрема, три дитячі. Працювала на півставки.

- Я вважаю, що це цензура, нехай і прихована. Не можу бути під таким контролем. Працюю 20 років. Мої програми люди слухають і знають мене такий.

У передачі, яка не вийшла, був репортаж про акцію в Сімферополі 7 липня. Учасники закликали спікера Верховної Ради Володимира Литвина не підписувати мовний закон, а президента Віктора Януковича - заборонити його. Звернення передали в постійне представництво президента в Криму.

- Такі проблеми тут були на початку 1990-х, коли Юрій Мєшков (Мєшков відстоював зближення з Росією -. «ГПУ») повинен був стати президентом Криму. Це були найважчі часи, - каже Алла Володимирівна.


http://news.mail.ru/inworld/ukraina/ua_crimea/110/politics/9619535/?frommail=1

Немає коментарів:

Дописати коментар